گرفتن نوارقلب با موبایل

♪♫ PESAREKHOOB ♪♫

محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما


گرفتن نوارقلب با موبایل

ا موضوع: خواندنی و دیدنی,,

شرکت سنگاپوری Ephone اقدام به تولید محصولی کرده که علاوه بر داشتن استاندارد گوشی‌های هوشمند، قادر به حفظ جان شما نیز است.

ویژگی منحصر به فرد این گوشی ECG است. ECG همان گرفتن نوار قلب است.

از لحظه ای که اقدام به گرفتن نوار قلب می‌کنید 30 ثانیه طول می‌کشد تا برنامه انجام شود. پس از آن می توانید با سرویس GPRS نوار قلب گرفته شده را به هر مرکزی که می خواهید بفرستید.

شرکت سازننده تیم ده نفره ای را تشکیل داده تا نوار قلب ارسالی شما را ارزیابی می کنند و در صورت بروز هر گونه نارسایی، به کاربر اطلاع داده و مقدمات و هماهنگی‌های لازم برای پذیرش بیمار به سه بیمارستان محلی انجام می‌شود.

این دستگاه می تواند اطلاعات پزشکی شما مانند فشارخون، گلوکز و کلسترول را از طریق اینترنت به پرونده پزشکی‌تان منتقل کند تا همیشه در دسترس باشد.

 

 

 

این گوشی با قیمت $357.66 در سنگاپور، مالزی و هنگ کنگ در دسترس است. البته توجه داشته باشید که این شرکت برای بررسی نوار قلب ماهیانه از شما $71.10 دریافت می‌کند و با این مبلغ   می توانید ده بار در ماه نوار قلب خود را محاسبه و بررسی کنید و با پرداخت $215.46 در ماه می توانید به صورت نامحدود نوار قلب‌تان را چک کنید.



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 350

تاریخ انتشار: جمعه 1 بهمن 1389 ساعت: 19:59
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط s3n در تاریخ 1389/11/2/6 و 11:01 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام مرسي كه به وبلاگم سرزديپاسخ:ممنون ...شما هم لینک شدی


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((♪♫ PESAREKHOOB ♪♫)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف